Mittwoch, 23. Mai 2012

Projektforløb - Modul 3: Mediepædagogik
----------------Opgave 3---------------

Men på en onsdag skete det, da den lille pige og Minna var ved flyvehavnen faldt Minna ned på en kuffert og blev sammen med denne bragt ind i en flyvemaskine.
  
Den lille pige var meget ked af det og Minna fløj til Kina.
  
Da Minna ankom, besluttede hun at hun på en eller anden måde skulle finde hjem igen, hun tænkte at hun jo bare kunne flyve tilbage igen, men først skulle hun lave et billede og sende dette til den lille pige.
S
 
 Her tog hun igen et billede af sig og sendte det til den lille pige.
 Hun beslutttede at hun skulle ændre sin strategi så hun tog toget, dette kørte gennem Pakistan og Iran til Tyrkiet med der stoppede det.
 Men her fik hun fat i en lille tysk dreng som var på ferie, de var først ankommet så hun blev nød til at holde 2 uger ferie sammen med drengen. Hun nød solen og vidste inderst at hun snart skulle være derhjemme igen.
 Efter de to uger fløj hun sammen med drengen til Hamborg, hun takkede drengen og liftede til Flensborg.
  Da hun kom hjem og den lille pige så Minna var hun så glad så glad. Hun skulle aldrig undvære Minna i så lang tid igen.






Jeg synes det var ret sjovt og nogengange også lidt irriterende at prøve sig frem :-). Jeg har ved de enkelte billeder flere gange lavet de samme fejl så jeg måtte begynde forfra igen. I det hele taget synes jeg at jeg er kommet godt ind i programmets grundfunktioner. Jeg har tildels skrivet teksten under billedet fordi det er svært at læse teksten ved nogle af billederne, det må jeg gøre bedre næste gang.


1 Kommentar: